Subject: [OI:44000] Arvamuse küsimine uue tarbijakrediidi direktiivi (2023/2225/EL) ülevõtmise valikute kohta
From: "Ille Peek" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium Delta"
Date: Wed, 26 Jun 2024 23:43:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Tartu Ülikooli õigusteaduskonna arvamuse.

Lugupidamisega

Ille Peek

--

mag iur Ille Peek

õppekorralduse spetsialist

TÜ õigusteaduskond Tallinnas/School of Law (Tallinn)

Kaarli pst 3,

10119 Tallinn

6271871

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]> on
behalf of info.jm <[email-masked]>
Date: Wednesday, 22. May 2024 at 07:22
To: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet <[email-masked]>, Eesti
Pangaliit <[email-masked]>, Finance Estonia
<[email-masked]>, Eesti Liisingühingute Liit
<[email-masked]>, Eesti Võlausaldajate Liit
<[email-masked]>, Eesti Tarbijakaitse Liit
<[email-masked]>, Finantsinspektsioon <[email-masked]>, Eesti
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>, MTÜ Eesti Krediidiandjate Liit
<[email-masked]>, Teenusmajanduse Koda <[email-masked]>,
Eesti Juristide Liit <[email-masked]>, Tallinna Ringkonnakohus
<[email-masked]>, Tartu Ringkonnakohus <[email-masked]>, Harju
Maakohus Tallinna kohtumaja <[email-masked]>, Viru Maakohus
<[email-masked]>, Tartu Maakohus <[email-masked]>, Pärnu
Maakohus <[email-masked]>, [email-masked] <[email-masked]>, Tallinna Ülikooli
Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked]>, Tallinna Tehnikaülikooli
sotsiaalteaduskond <[email-masked]>, Eesti Omanike Keskliit
<[email-masked]>, Eesti Noorteühenduste Liit <[email-masked]>
Subject: **Spam**: [OI:44000] Arvamuse küsimine uue tarbijakrediidi
direktiivi (2023/2225/EL) ülevõtmise valikute kohta

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu dokument.

Pealkiri: Arvamuse küsimine uue tarbijakrediidi direktiivi (2023/2225/EL)
ülevõtmise valikute kohta

Registreerimise kuupäev: 21.05.2024

Registreerimise number: 10-4/4356-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/JM_logo.jpg>

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
 <http://www.just.ee> www.just.ee